ÅRETS TABBE ! xD

Shoo allesammans :D Dagen har jag spenderat med Victoria , vi gjorde typ ingenting , låg i sängen och flummade så typiskt oss :p haha
Träningen idag var grymt jävla jobbig asså .. Sen gjorde jag veckans tabbe också , vi skulle hoppa över sånna där häckar som är jätte låga och jag lyckades välta nästan alla häckar och jag vet nt hur jag lyckades men jag gjorde de iaf :p hahah , så jävla pinsamt :$     ÅRETS TAPPE ! xD
Sen i slutet på träningen så skulle vi springa med motståndsrep och då fick jag köra med en vuxen kille som är med är dubbelt så stark och lång som mig och jag bara tänkte att de nt skulle sluta bra och det precis de det nt gjorde -.- Han tar i jätte mkt och jag bara flyger efter och sen när jag ska dra kom jag en halvmeter i minuten kändes de som , hahaha xD Lyckat va :p


Men iaf nog om de , imorgon ska jag träffa mormor och shoppa för mina pengar jag fick av henne i julklapp , riktig mysigt , vi skulle träffas någonstans på söder har aldrig varit på stället vi skulle till så det ska bli riktigt spännande :D
Vi hörs imorgon !

Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0